"אני לא ממש הכרתי את דמי לפני" – שר לוייד

מתוך MTV NEWS

שר לויד אינה זרה לתחרויות כישרונות צעירים. כעניין של עובדה, בת ה-19 ממלורוון, ווסטרשייר,
השתתפה ב-X FACTOR בריטניה בשנת 2010, והיא תערוך את הופעת הבכורה כשופטת אורחת ביום שישי הבא (ה-19 באוקטובר) ב-"Make Your Mark: Shake It Up Dance Off" של ערוץ דיסני כאן בארצות הברית. אז, עם כל הניסיון הזה מתחת לחגורה שלה, מה דברי החוכמה, אתם עשויים לשאול, יש לזמרת ה-Want U Back על החדשות בריטני ספירס ודמי לובאטו?

"אני לא נותנת עצות טובות מאוד אבל הייתי אומרת שתהיה נאמן למי שאתה ותיהיה אמיתי", אמרה לויד ב-MTV NEWS. "הילדים האלה באים לתחרות כישרונות הזאת, אתה יודע, יש לך את החלומות שלהם בידיים שלך. לכן, החליטו החלטות נבונות."

"אני לא ממש הכרתי את דמי לפני", היא הסבירה.
"אני מרגישה ש.., לי, היא נראית כמו אומנית אמיתית, ואני מכבדת את זה, ואני חושבת שבריטני תמיד הולכת להיות בריטני. היא הייתה מדהימה כבר אז, והיא עדיין מדהימה עכשיו."

אם יינתן לה ההזדמנות לחיות מחדש את ימייה ב-X FACTOR, אמרה לויד, מתוך ארבעה חברי הפנל הנוכחיים, לובאטו יהיה המורה שהיא הייתה רוצה לעבוד איתה ביותר.

"יש לי תחושה חזקה שהיא מקבלת את מה שאנשים סביב הגיל שלי בתוך, אתה יודע, איך אנחנו רוצים להתקדם, ואני חושבת שזו הסיבה שהיא נבחרה להיות שופטת," היא אמרה.

כתיבת תגובה