TEEN

ע"פ אתר Teen.com

טיין: איך הייתה החוויה ב-1-DAY ACUVUE כמדריכה?
דמי: זה היה ממש מגניב. יצא לי לעבוד עם מישהו ולסייע להם לבצע את החלום שלהם ולהוציא אותם מהקונכייה שלהם, לנסות לגרום להם להרגיש בטוחים יותר מי הם. זה היה ממש נהדר להיות מסוגלת לעשות את זה למישהו כי אני רציתי שיהיה לי עם מי לעשות את זה כשהייתי צעירה יותר. זה היה נהדר באמת, ACUVUE הוא מותג שמדהים לעבוד איתו. הם באמת מתוקים והם אנשי הקשר הטובים ביותר על פני כדור הארץ. אני מסתובב עם אנשי הקשר שלהם כבר שנים והם הטוב ביותר.

טיין: זה נראה ממש מדהים איך שאת הראת לה את מאחורי הקלעים. את היית רוצה לעשות את זה עם כל המעריצים שלך בשלב כלשהו?
דמי: כן, הלוואי שיכולתי. אני חושבת שכל המעריצים שלי יהיה קצת בלתי אפשרי, אבל אני יכולה לעזור, לתת עצות ודברים כאלה. הביטחון הוא המפתח. [המעריצים שלי] משוגעים. בצורה טובה. הם שומרים עלי ולא משנה מה.

טיין: ראיינו את טיילר בלקבורן ב- ACUVUE גם. את מעריצה של שקרניות יפות וקטנות?
דמי: אני אף פעם לא ראיתי את זה, אבל קראתי את שני הספרים הראשונים. אני סוג של אדם שלא רוצה להתחיל להראות באמצע העונה הראשונה כי אני מרגישה שאני צריכה לדעת את כל הרקע ואת כל ההיסטוריה ודברים כאלה. לכן, לא ראיתי את זה. אבל אני באמת רוצה! אני חושב שאני הולך להוריד את כל העונות ב-iTunes ופשוט לצפות בהם תוך שבועיים או משהו.

טיין: אם כבר מדברים על טלוויזיה, שמענו שהמוסיקה שלך יהיה ב-GLEE!
דמי: אתה יודע, אני ממש לא יודעת על זה. אם זה נכון, זה יהיה כבוד מוחלט. זה ממש מגניב. אתה יודע שיש לך שיר פופולרי כשזה ב-GLEE. זה מדהים.

טיין: בואי נדבר על הסגנון שלך. זה נראה כאילו את עושה הרבה פעמים גולגול.
דמי: כן, אני רק לוקחת סיכונים, מנסה דברים חדשים, מנסה לשמור את זה כיף ורענן. זה תמיד כיף להתנסות עם צבעי שיער שונים. אני משנה את הסגנון והמראה שלי הרבה פעמים. אני משתעממת בקלות. אני רק משתעשעת כרגע.

טיין: את מוצאת את עצמך עושה את הגולגול הרבה כי זה נוח או כי את פשוט אוהבת את זה הרבה?
דמי: אני לא ממש לובשת אותה לעתים קרובות. אני רק צוחקת, אני לובשת את זה עכשיו. זה ממש קל לי להרים למעלה את השיער, במיוחד בתקופת הקיץ. חם בחוץ. כאשר יש לך שיער ארוך, זה יכול להיות באמת תסבוכת וזה פשוט מלא בלאגן להתמודד איתו, אז אני רוצה לשמור את זה עד כמה שניתן ואני אוהבת את הגולגול. אני חושבת שזה כיף וזה אופנתי עכשיו.

טיין: ראינו את הביצוע בסירטון עם ניק ג'ונאס בלוס אנג'לס! איך זה קרה?
דמי: זה היה ממש נהדר. אני מחדשת איתו לאחרונה, ואתה יודע שיש לנו כזה ידידות מיוחדת והוא פשוט חבר מדהים. אין אף אחד כמוהו בחיים שלי שהרגשתי מחובר באמצעות מוסיקה. אנחנו עובדים ממש טוב יחד. לפעמים אני מרגישה כאילו הוא הגרסה הגברית שלי, שזה די מצחיק, אבל, כאילו, לא מטורף. כן, יש לנו רק ידידות גדולה באמת, אז כשהוא בא להופעה שלי לא ראינו אחד את השני הרבה מאוד זמן ואני הייתי כמו, "היי אני יודע שלא ראינו זה את זה זמן מה, אבל אם אתה רוצה אני חושבת שזה יהיה ממש כיף נופיע יחד על הבמה בדיוק כמו פעם. והוא ענה לי," בטח!" זה היה ממש מגניב.

טיין: אז מה קורה עם ה-X FACTOR?
דמי: אתה תראה את זה ב -12 בספטמבר. זה תאריך הבכורה של העונה, ואני חושבת שזה הולך להיות מדהים באמת. פריסה שונה, אז זה שונה מכל תחרות שירה אחרת כתוכנית ריאליטי בטלוויזיה כרגע. זה גם צעיר ורענן והרבה יותר מרגש.

טיין: האם את עצבנית בכלל?
דמי: כמובן שאני עצבנית! אני ממש נהנתי, ואני גם בטוחה איך שהתוכנית עומדת על אודישנים ודברים כאלה. אני לא מרגישה שאני צריכה להיות עצבנית, אבל כמובן שככה אתה מתנהג כשיוצא פרויקט חדש שלך.

2 מחשבות על “TEEN

  1. חחחחחחחחחחחחח אני מתה עלייהה !! אבל בשאלה האחרונה נראי הוא שאל אותה אם היא לחוצה בכלל ולא אם היא עצבנית בכלל D:

כתיבת תגובה